I jakten på norrsken.

Min bild på norrsken över Sundsvall publicerades i Sundsvalls Nyheter, v. 46-47.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Det är mycket häftigt att kunna hitta ock kunna fotografera norrsken. På den här platsen där jag bor är norrsken mycket sällsynta, men den finns men någon gång och  mycket svaga. Tidigare kunde jag inte fotografera norrskenet. Jag var väldigt trött  till den tiden på kvällen när man ska ut på jakten på grund av sjukdom. Men nu, om jag planerar min resa, kan jag också fotografera på kvällen, vilket jag är väldigt glad över. 

Så här ser det här fotot ut som publicerades i tidningen:

Om Irina S.

Hej alla! Välkommen till min blogg! Jag har stora intresse för konst, mode, historia och fotografering. Här i min blogg kommer jag att lägga upp olika bilder och tar upp olika frågor . Kika gärna och och kanske lämnar en kommentar. Kika gärna på min hemsida: http://irinasartphoto.se ©All rights reserved by: Irina Schödin 2015
Detta inlägg publicerades i Astronomi, Norrsken, Photography, Sundsvall, Sweden. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.