Några sommarbilder

Idag tänker jag visa mina några sommarbilder. Ja fotograferar mycket, men tyvärr hinner jag inte att lägga ut alla mina bilder. De flesta bilder lägger jag ut på FB. Där händer mycket och man får inspiration från alla andra. Det finns alla möjliga grupper där med många trevliga människor. Jag har aldrig varit en anhängare för FB, men nu har jag nya möjligheter och mitt liv har blivit mycket rikare Tack vare FB!🙂💥🤩🤩❣️ Där kan du själv bestämma vad vill du göra och med vem du vill umgås med. Man blir uppdaterat på allt som man behöver och inte behöver 🙂😃😂💥🤩Sedan skapade jag Instagram efter alla påtryckningar från mina vänner @ischodinka Några bilder lägger jag ut också där förstås. Så NI är Välkommen att följa mig  på Instagram…..Pshh vad hade händ mycket i världen på sista tiden med tanke på corona. Hur det lill virus påverkar oss alla. Jag vet inte hur det hos er, men det påverkar mycket min vardag och mina rutiner totalt förändrades. Det bli mera ordning på vardagen, så man ska tänka positiv för det. Visst blir man lite oroligt om man måste gå akut till tandläkare, apotek eller till Vårdcentral, med hoppet att där ska fungera som det ska och eget immunförsvar…ushhh. De säger att det bara 2% av totala världsbefolkningen  föds med ett immunförsvar mot corona. Så det är inte mycket. Hur som helst, måste vi stå ut med det och Folkhälsomyndighetens rekommendationer mot Covid-19. Det är viktig inte bara för oss själva och för våra närmaste människor. Tänk också på det!

Bättre visar jag några mina sommarbilder, som publicerades i Sundsvalls Nyheter och visades på SVT.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Den bilden visades på SVT den 28/6 2020….. Har NI så bra mina vänner och glöm inte att hålla avståndet till varandra. Ta hand om er!

Om Irina S.

Hej alla! Välkommen till min blogg! Jag har stora intresse för konst, mode, historia och fotografering. Här i min blogg kommer jag att lägga upp olika bilder och tar upp olika frågor . Kika gärna och och kanske lämnar en kommentar. Kika gärna på min hemsida: http://irinasartphoto.se ©All rights reserved by: Irina Schödin 2015
Detta inlägg publicerades i Art, Natur, Photography, Sommar, Sweden. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Några sommarbilder

  1. Åke skriver:

    Mycket vackert du finner utifrån moder natur. I många bilder känner jag igen dina platser du rör dig i. Fina bilder du bjuder upp med.

    Gilla

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.