Fotoutställning

Mina 2 bilder deltar på fotoutställningen i Moskva Fotocenter.
RGB- röd, grön, blå färger, vilka används som grundfärger.
Efter en tävling valdes två av mina bilder. En av mina bilderna tagna på utställningen av Bengt Lindström på Middlanda flygplats, den andra på Festivalen Folkan Waterfron i Timrå 2019.
Bilderna från fotoutställningen på Photopodium.

 

 

 

 

 

 

 

 

Den bilden fotograferad på utställningen av Bengt Lindström på Middlanda flygplats 2017.

På Festivalen Folkan Waterfron i Timrå 2019.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ledningen och arrangerar på fotoutställningen i Moskva.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Under bildmontering.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nu är Vernissage!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Om Irina S.

Hej alla! Välkommen till min blogg! Jag har stora intresse för konst, mode, historia och fotografering. Här i min blogg kommer jag att lägga upp olika bilder och tar upp olika frågor . Kika gärna och och kanske lämnar en kommentar. Kika gärna på min hemsida: http://irinasartphoto.se ©All rights reserved by: Irina Schödin 2015
Detta inlägg publicerades i Art, Moskva, Natur, Photography, Sweden, Vernissage. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.