Hösten

Nu kommer hösten på riktigt hit. Reiner mycket. Men det blir några soliga höstbilder iaf 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jag gillar att läka på hösten med höstblad. Jag gillar också att vandra i gamla parker. Lyssna på de raslande blad under mina fötter.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Höstgardiner.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kastanjeträd.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Visst är det så otroligt vackert med alla de vackra höstfärger.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Den sista bilden från Ångermanland. Visst är hösten otroligt vacker när solen skiner. Det är i alla fall underbart med alla vackra höstfärger! ❤️🍁

@Irina Schödin

Om Irina S.

Hej alla! Välkommen till min blogg! Jag har stora intresse för konst, mode, historia och fotografering. Här i min blogg kommer jag att lägga upp olika bilder och tar upp olika frågor . Kika gärna och och kanske lämnar en kommentar. Kika gärna på min hemsida: http://irinasartphoto.se ©All rights reserved by: Irina Schödin 2015
Detta inlägg publicerades i Art, Autumn, Höst, Natur, Photography, Sundsvall, Sweden. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.