Bilder- media

Mina bilder publicerades i Sundsvalls tidning den 25 november, 6 december och visades på SVT, veckan 46-47.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Detta träd och bladet sommar lyser vid den vackra slottet i bakgrunden. Merlo Slott, Timrå.

Nästa bild från 030119 , Tunnelbanan i St. Petersburg.

 

Sidsjön Sundsvall, bilden visades på SVT den 17 november.

 

 

 

 

 

 

 

 

Sedan kommer plus grader.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bilderna visades på SVT 23 och 24 november.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Det är alltid roligt att visa sina bilder åt andra människor.

@Irina Schödin

Om Irina S.

Hej alla! Välkommen till min blogg! Jag har stora intresse för konst, mode, historia och fotografering. Här i min blogg kommer jag att lägga upp olika bilder och tar upp olika frågor . Kika gärna och och kanske lämnar en kommentar. Kika gärna på min hemsida: http://irinasartphoto.se ©All rights reserved by: Irina Schödin 2015
Detta inlägg publicerades i Media, Natur, Photography, Sundsvall, Sweden. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.