Höstfärger

Nu är hösten också här. Hösten är vacker.

Sidensvans. Nu äter sidensvansen rönnbär inför vintern. Fågeln sväljer hela rönnbär, det äter också frön, bär och frukter. Sidensvans kan också äta jäsade bär. Fågeln är känd för sin fågelsång.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jag gillar olika trädformer som man kan se kanske mera på hösten. Man ser mera tjock på olika delar av greenen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Det är dags att plocka underbara tranbär.

 

 

 

 

 

 

 

Rådjur.

Man kan aldrig få för mycket av vackra höstfärger.

Om Irina S.

Hej alla! Välkommen till min blogg! Jag har stora intresse för konst, mode, historia och fotografering. Här i min blogg kommer jag att lägga upp olika bilder och tar upp olika frågor . Kika gärna och och kanske lämnar en kommentar. Kika gärna på min hemsida: http://irinasartphoto.se ©All rights reserved by: Irina Schödin 2015
Detta inlägg publicerades i Art, Birds, Höst, Natur, Photography, Sweden. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.