Mina bilder visades på SVT och TV4

Den bilden visades både på  SVT och TV4 den 1 mars. Solnedgång över pimpelsjön i Sundsvall.

 

 

 

 

 

 

 

 

Den bilden visades på både på SVT och TV4 den 24 februari. I väntan på solen.

 

 

 

 

 

 

 

 

Den bilden från Sundsvall visades 25 februari på TV4.

 

 

 

 

 

 

 

 

Idag hade kommit mycket snö. Vi få se om vi får en riktig fin vår. Mars månad och vårkänslor på gång. Kanske vårkänslor kommer snart. Då vill man inte ha mycket snö kvar ute 🙂 Jag vill att allt ska börja vakna efter vintern. Blomma och blomstra. Jag önskar er alla vårvärme och god hälsa under dessa konstiga dagar ❤️❤️🥰

@Irina Schödin

Om Irina S.

Hej alla! Välkommen till min blogg! Jag har stora intresse för konst, mode, historia och fotografering. Här i min blogg kommer jag att lägga upp olika bilder och tar upp olika frågor . Kika gärna och och kanske lämnar en kommentar. Kika gärna på min hemsida: http://irinasartphoto.se ©All rights reserved by: Irina Schödin 2015
Detta inlägg publicerades i Art, Natur, Photography, Sweden, Våren. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.