De bilder visades på TV

De mina bilder visades både på SVT och TV4 för hela Sverige.

Det kommer mycket snö till Sundsval på några sista dagar. Den bilder visades på SVT både 5 och 6 mars, alltså  några gången. Sundsvall, korsning vid Storgatan och Esplanaden.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Den bilden från Sundsvall vid Sidsjö visades op TV4 den 6 mars.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Den bilden visades på TV4 den 7/3 2020. Timrå, Merlo slott.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

@Irina Schödin

Om Irina S.

Hej alla! Välkommen till min blogg! Jag har stora intresse för konst, mode, historia och fotografering. Här i min blogg kommer jag att lägga upp olika bilder och tar upp olika frågor . Kika gärna och och kanske lämnar en kommentar. Kika gärna på min hemsida: http://irinasartphoto.se ©All rights reserved by: Irina Schödin 2015
Detta inlägg publicerades i Merlo, Merloslott, Photography, Snö, Sundsvall, Sverige, Sweden, Timrå. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.