Coronavirus

Flera Internationella Fotoutställningar som jag skulle delta i ställdes in. Flera fototävlingar avbokas eller flyttas fram. Folket blir svårt sjuka och dör. Igår såg jag ett gripande reportage från Intensivvården i Italien. Visst blir man påverkat av detta och orolig, från det som händer runt omkring oss i världen. Vi försökte som privat person att köpa några skyddsartiklar på Apoteket, men de fanns inget redan för två månader tillbaka. Oansvarigt tycker jag, men det är min åsikt. Då köpte vi någon maskskydd mot damm som fanns då på Biltema. Jag har testat de igår, obekvämt att ha den på sig, men det går om man måste 🙂 Handsprit finns inte längre på Apoteket i hela stan. Som tur hade vi en flaska handsprit i någon sparlåda. Man säger att man ska ha socialdistans ca 2m från varandra, smitta kommer inte då längre, och tvätta händerna ordentligt i minst 20 sekunder. Riskgrupper och äldre ska hålla sig helst gärna hemma. Jag vet inte vad vi alla väntar på nu, förmodligen ett lycklig mirakel för att ingen av oss blir sjuka och vi kan komma tillbaka till våra vardagen. Det finns hopp!! Var frisk! 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Det finns ljus i varje mörker!!  Var rädd om Er! ♥️

@Irina Schödin

Om Irina S.

Hej alla! Välkommen till min blogg! Jag har stora intresse för konst, mode, historia och fotografering. Här i min blogg kommer jag att lägga upp olika bilder och tar upp olika frågor . Kika gärna och och kanske lämnar en kommentar. Kika gärna på min hemsida: http://irinasartphoto.se ©All rights reserved by: Irina Schödin 2015
Detta inlägg publicerades i Coronavirus, Ljus, Natur, Photography, Soluppgång, Sweden. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.